foto's

1 mei 2013

Het is gelukt (hopen we). Er staan nu foto's. Het heeft bloed zweet en tranen gekost. Laat even weten of jullie wat zien.

Morgen een nieuw reisverhaal vanuit Bangkok over het laatste deel van Birma.

1. Annette van Hulst:
    1 mei 2013
    super leuk, dat is best wat bloed,zweet en tranen waard.
    Gisteren de kroning van de koning gehad. Heel veel tv, weinig activiteiten op straat en in de speeltuin. Nu maakte dat laatste niet zoveel uit, want we hebben plantjes voor de tuin gekocht en in potten gezet, een tafeltje voor de tuin goud gespoten. ja, ze houden niet alleen in Birma van goud. En de douche deur in de grondverf gezet.
    Over een weekje ben ik onderweg naar Porto om met cora en Maria vakantie te vieren en te wandelen.
    Nu ben ik snipverkouden, verschrikkelijk( ik heb dit dus nooit) en hoop dat het volgende week beter is.
    Groetjes Annette
  2. Corrie:
    1 mei 2013
    Nou Paul en Marian dat was de moeite waard. Mooie foto's! Hier gelukkig ook lekker zon maar nog steeds fris. Gisteren prachtige dag gehad 30 april. Nu ben ik aan het genieten van de meivakantie. Veel dingen thuis te doen, prima zo. Jullie heel veel plezier en blijf zo leuk schrijven en foto's maken. Erg leuk!
  3. Marja:
    1 mei 2013
    Mooie foto's ! Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Geniet ervan !
  4. Koos:
    Hoi allebei.

Bedankt voor de foto's, jullie zien er al wat Oosters uit!! Groeten uit een feestelijk Holland, wegens de kroning nogal heftig hier, zelfs ik heb naar televisie gekeken, tijdens een etentje met Anna bij mij thuis. Jullie hebben al veel gezien: mooie tempels, varen op het meer, onderuit gezakt waarschijnlijk door de warmte...

Ik heb weer eens gewandeld; vorige week ging ik door mijn linkerknie en kon ik nauwelijks lopen. Ik had al gepland om 's morgens de huisarts te gaan bellen, waarschijnlijk voor onderzoek in het ziekenhuis (meniscus?). Maar toen ik opstond was de pijn weer gezakt en ging het lopen weer goed..!

Ik zou niet weten wat te doen als ik zo ver was als jullie, zonder huisarts in de buurt, laat staan een operatie... brrrr! Vandaag echter weer 15 kilometer gewandeld in de polders bij Waddinxveen, bij Gouda, lekker weer.

Is de warmte bij jullie uit te houden, zijn jullie er al aan gewend? En gaan jullie nog naar de stranden bij Bangkok, misschien zelfs naar Phuket?
  5. Ed:
    2 mei 2013
    Leuk om de verhalen nu geïllustreerd te zien. Mijn Azië-hart gaat weer open bij het zien van de beelden en het lezen van de verhalen.
    Hier hoop ik op het eerste weekend Hoek van Holland als uitstapje. Vorige week hebben Anne en ik genoten van Rome; wel bij het Vaticaan geweest (weer eens wat anders dan boeddhistische tempels), maar geen paus gezien.
    Geniet verder en blijf doorgaan ons mee te laten genieten.