Welkom op mijn reisblog!

2 april 2013

1. Reislogger:
    2 april 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ineke Sulkers:
    Goedemorgen beide,,
    Jullie nog een sms gestuurd geniet van de reis en elkaar en tot september!
    Groet Ineke
  3. Tom Lammertink:
    Hoi pap en marian,

Nogmaals heeel veel plezier op jullie reis!

Groetjes Tom
  4. Anja Steketee:
    4 april 2013
    Ben even kwijt van waar jullie reis precies start! Was 't Birma ? Zo ja, oei, oppassen! Afijn we zullen het binnenkort lezen in jullie reisverslag.
    Wens beiden veel mooie en interessante belevenissen toe.
    x Anja
  5. Renee:
    5 april 2013
    Ha beiden, was leuk en fijn jullie op Schiphol uitgezwaaid te hebben. Rond deze tijd denk ik dat jullie gearriveerd zijn in Jangon. Hoop dat de reis voorspoedig ging en erg benieuwd naar jullie eerste indrukken van (een voor mij geliefd) Birma. Ik denk: dat wordt genieten!
    xxx Renée
  6. Koos:
    5 april 2013
    Hallo allebei.

Jullie laten een nog steeds koud Holland achter jullie. Ik hoop dat het niet het tegengestelde is bij jullie in Birma (hoe warm is het?). Volg het spoor van Kippling!

Groeten, Koos
  7. Annette van Hulst:
    6 april 2013
    Hi Marian en Paul,

Ik kan niet slapen, dus ik dacht effen kijken of er iets geschreven is.
    Dus dat heb ik even gecheckt. Hier in Nederland is niets nieuws onder de zon. Dat zal wel zo blijven tot jullie terug zijn. Dinsdag wordt het 11 graden. Ik ga dan de tuin in om te zaaien. Veel bloemzaadjes gekocht bij de Lidl. Wat zal het er mooi uitzien als jullie terug zijn!!!
    Groetjes Annette
  8. Carla/Geert:
    6 april 2013
    He Marian en Paul,
    We zijn al heel benieuwd om jullie eerste foto's te mogen zien en wensen jullie heel veel spannende, rustgevende en leuke momenten samen.